- Dieses Thema ist leer.
- AutorBeiträge
- 4. April 2005 um 23:17 Uhr #215978
dayzd
Mitgliedphoebes lieder waren echt klasse

die story um die stalkerin war der hammer. Ich hab so lachen müssen, als erika das erste mal vorbei kommt und joey und chandler mit einer pfanne und mit spülmittel bewaffnet sind und damit gegen sie kämpfen wollten

und dann der böse zwilling hans remore
Wie dann alle wasser in joeys gesicht werfen, da hab ich mich echt nicht mehr gekriegt 
marcel ist wieder da und joey ist eifersüchtig, da marcel eine rolle in einem kinostreifen bekommen hat

JOEY: Oh my god, I got my very own stalker.
JOEY: OK, we’ll just leave, and when we pass her on the stairs, she won’t know it’s me ‚cause we’ve never met.
CHANDLER: That’s how radio stars escape stalkers.LIPSON: Well he got sick, and then he got sicker, and then he got a little better but then he died.
ROSS: I can’t believe this.
LIPSON: I’m sorry Mr. Geller. But ya know, there’s an old saying, ‚Sometimes monkeys die.‘ It’s not a great saying but it certainly is fitting today.ROSS: That’s right, he’s not Drake, he’s Hans Remore, Drake’s evil twin.
ERICA: Is this true?
RACHEL: Yes, yes it is true. And I know this because, because he pretended to be Drake to, to sleep with me. [throws water in his face] MONICA: And then he told me he would run away with me, and he didn’t. [throws water in his face]
CHANDLER: And you left the toilet seat up, you bastard. [throws water in his face]

- AutorBeiträge
- Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.