3×04 – Sandkastenspiele | Lines in the Sand

• Dieses Thema ist leer.
Ansicht von 1 Beitrag (von insgesamt 1)
  • Autor
    bloom
    Mitglied

keine Folge die ich favorisieren würde
    alles irgendwie zuuuu albern
    wenn’s dem Esel zu gut geht geht er aufs Eis
    dies ist die dritte Staffel …also schreiben wir mal diesen House goes Fun Kram, weil schiefgehen kann das ja nun nicht mehr.

Der leichte negative Ton bei allem was das autistisches Kind betrifft hat mich auch genervt…
    und umso mehr freute mich dass Adam dann eben doch fokussieren konnte (wollte)
    yep!

beste Dialoge

House: (about Adam) Why would you feel sorry for someone who gets to opt out of the inane courteous formalities which are utterly meaningless, insincere, and therefore degrading. This kid doesn’t have to pretend to be interested in your back pain, or your excretions, or your grandma’s itchy place. Can you imagine how liberating it would be to live a life free of all the mind-numbing social niceties? I don’t pity this kid. I envy him.

Dr. Wilson: You’re not autistic. You don’t even have Asperger’s. You wish you did, it would exempt you from the rules. Give you freedom, absolve you of responsibility. Let you date 17-year olds. But most important it would mean you’re not just a jerk.
    House: At what point does a person endlessly lecturing someone make him a jerk? (edit)

Ansicht von 1 Beitrag (von insgesamt 1)
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.