- Dieses Thema ist leer.
- AutorBeiträge
- 13. September 2010 um 19:40 Uhr #400238
ClaireB
MitgliedStampede;409344 wrote:Noone;409339 wrote:Stampede;409329 wrote:ClaireB;409273 wrote:Sieht mir nach zu viel Action aus.Wo denn? #hm# Ich hab nur 2 Faustschläge gesehen

Und die Explosion und die Schießerei?
Stimmt
#ugly#Naja, wird schon werden. Machen sie ja bestimmt extra so in den Promos.
16. September 2010 um 8:17 Uhr #400408Hyde
MitgliedQuestion: Seriously, no Fringe scoop last week? Why do I even bother to read this column? —Brett
Ausiello: That’s between you, your therapist, and the lovely people at CVS. If it’s any consolation, I have Fringe scoop this week. Actually, I’ve got a few Fringe scoops. The first one comes courtesy of John Noble, who reveals exactly how Walternate plans to pull Peter’s strings from the alt-universe. “[Walternate] has to ensure that [Peter] continues to work on our side,” says Noble, “and he’ll do that through alt-Olivia.” Okay, I’ll bite: How exactly will Bolivia manipulate Peter? Noble hesitates before whispering, “She seduces him… Did I just say that? Did I just drop a big teaser?” I believe you did, sir!Question: Does the fact that Fringe is setting every other episode “over there” mean that we’re going to see more of Charlie this season? —Melissa
Ausiello: That’s precisely what that means. Charlie remains active in the alt-world’s Fringe division, so look for him to appear in multiple episodes—beginning with next Thursday’s season premiere.17. September 2010 um 6:34 Uhr #400458Roland Deschain
MitgliedQuote:It’s exactly one week until Fringe returns and that can only mean one thing: Time for another first look! You’re looking at the second official group photo for the Fox thriller’s third season (here’s the first), which premieres next Thursday. Two key observations: Bolivia appears to have rejoined Walternate in Overthereland, and Astrid is once again throwing some ‘tude around. Not sure what her deal is, but I like it! Thoughts? Opinions? Theories? Share ‘em below!First Look: Decoding the new ‚Fringe‘ cast photo | Ausiello | EW.com
17. September 2010 um 7:21 Uhr #400460Noone
MitgliedCooles Promo-Pic #mh#
Unglaublich, dass es nächste Woche schon wieder weitergeht! #8o# Tempus Fugit! #8o#Wurde Parallel-Olivia nicht ne zeitlang „Fauxlivia“ genannt? Was bedeutet denn jetzt „Bolivia“?
17. September 2010 um 7:44 Uhr #400462Hyde
MitgliedNoone;410132 wrote:Unglaublich, dass es nächste Woche schon wieder weitergeht! #8o# Tempus Fugit! #8o##mh#
Noone;410132 wrote:Was bedeutet denn jetzt „Bolivia“?Keine Ahnung, vielleicht B-Olivia weil sie ja die 2te ist, oder Brunette Olivia?? #hm#
17. September 2010 um 8:08 Uhr #400463Noone
MitgliedHyde;410135 wrote:Noone;410132 wrote:Was bedeutet denn jetzt „Bolivia“?Keine Ahnung, vielleicht B-Olivia weil sie ja die 2te ist, oder Brunette Olivia?? #hm#
Scheint tatsächlich wegen B-Olivia zu sein. Fand „Fauxlivia“ irgendwie geiler

Hammer ist natürlich auch „Walternate“
17. September 2010 um 8:47 Uhr #400464Hyde
MitgliedNoone;410136 wrote:Hyde;410135 wrote:Noone;410132 wrote:Was bedeutet denn jetzt „Bolivia“?Keine Ahnung, vielleicht B-Olivia weil sie ja die 2te ist, oder Brunette Olivia?? #hm#
Fand „Fauxlivia“ irgendwie geiler

Gefällt mir auch am besten. Hab noch ’ne Variante gefunden: Altivia.
Noone;410136 wrote:Hammer ist natürlich auch „Walternate“
Ist natürlich selbstverständlich das alternate Walter den besten Nickname haben muss.

Gibt es eigentlich auch einen für alternate Broyles?
17. September 2010 um 13:46 Uhr #400466ClaireB
MitgliedIch find‘ NOlivia am besten. :p
Beitrag hinzugefügt um 13:43
Letzter Beitrag war um 13:16YouTube – Fringe Promo from 9/16
Beitrag hinzugefügt um 15:46
Letzter Beitrag war um 13:4317. September 2010 um 13:48 Uhr #400474Roland Deschain
MitgliedClaireB;410150 wrote:Ich find‘ NOlivia am besten. :pSame here. #hallo#
Wenn ich mir den ersten Trailer aus deinem Beitrag so ansehe, dann lässt sich ja schon beim letzten Bild vermuten, dass Peter schnell herausfindet, dass es Nolivia ist.
17. September 2010 um 13:50 Uhr #400476ClaireB
MitgliedVielleicht zielt sie ja auch gar nicht auf Peter, sondern das ist wieder nur so eine fiese Montage. Ich meine, darueber mal was gelesen zu haben, wie lange die Entdeckung dauert.
Mal schauen, ob das noch finde.
18. September 2010 um 9:00 Uhr #400506Noone
MitgliedNicht mal mehr ’ne Woche #dance#
Hab mir den 2:30 Trailer aber nicht angeschaut, ist mir zu viel vorab. Will ja nicht alles schon wissen
18. September 2010 um 9:08 Uhr #400508Hyde
MitgliedNoone;410373 wrote:Hab mir den 2:30 Trailer aber nicht angeschaut, ist mir zu viel vorab. Will ja nicht alles schon wissen
Same here
22. September 2010 um 9:31 Uhr #400742Stampede
MitgliedRoland Deschain;410200 wrote:ClaireB;410150 wrote:Ich find‘ NOlivia am besten. :pSame here. #hallo#
#vertrag#23. September 2010 um 9:01 Uhr #400875Roland Deschain
MitgliedIch pack das besser mal in Spoiler.
Question: You saw the first two episodes of Fringe! Spill some details, please! Will Peter be getting hot n’ heavy with Bolivia? —Mena
Ausiello: For the record, I prefer Fauxlivia. And yes, there’s some playful dancing and a scorching couch seduction in episode 2. Other tidbits from the immensely satisfying first two hours:
* Walter has The Talk with Peter.
* Walter *ar*s!
* William Bell’s final message to Walter is as follows: Don’t ** a***i* to **o** the ***e.
* Anna Torv deserves an Emmy nomination for the premiere alone.
* Fauxlivia puts a gun to Peter’s head and pulls the trigger not once but twice.ausiellofiles.ew.com
25. September 2010 um 10:46 Uhr #401049ClaireB
MitgliedQuote:In episode 8 this season, the universes finally cross over, and Peter (Joshua Jackson), Walter (John Noble) and the rest of the characters in this world will realize Olivia is not Olivia.„Nobody figures it out. We get tipped off,“ Jackson tells Zap2it. „We’re all still suckers.“
Despite their closeness, Peter doesn’t
Zap2it
- AutorBeiträge
- Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.