4×15 – Bleib bei mir | Stand By Me



  • Dieses Thema ist leer.
Ansicht von 2 Beiträgen - 1 bis 2 (von insgesamt 2)
  • Autor
    Beiträge
  • #336539
    Anonym
    Gast

    THE TERRIBLE TRUTH — When Stefan (Paul Wesley) arrives back in Mystic Falls with Elena (Nina Dobrev) and Jeremy (Steven R. McQueen), Caroline (Candice Accola) is immediately worried about Elena’s state of mind. Stefan reaches out to Dr. Fell (guest star Torrey DeVitto) and Matt (Zach Roerig) for help. Still on the island, Damon (Ian Somerhalder) relays somber news to Rebekah (Claire Holt), and is surprised at her reaction. Together, Damon and Rebekah learn an unexpected bit of recent history from Vaughn (guest star Charlie Bewley). Everyone is horrified when Bonnie reveals the rest of Shane’s (guest star David Alpay) plan. Finally, after Damon does his best to help her, Elena comes up with a plan of her own. Lance Anderson directed the episode written by Julie Plec (#415).

    spoilertv.com

    #465018
    Starlight
    Mitglied

    Ich kann nicht fassen, dass Jeremy nun wirklich tot ist. Ich bin richtig traurig darüber. Und die Reaktionen der Einzelnen waren wirklich herzzerreißend.
    Arme Elena, nun ist ihre gesamte Familie tot. Und nun hat Damon sie tatsächlich gezwungen, ihre Menschlichkeit abzuschalten, damit es nicht mehr wehtut.
    Mal sehen was das noch gibt. vielleicht Katherine 2?

Ansicht von 2 Beiträgen - 1 bis 2 (von insgesamt 2)
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.